Frånvaro

 Så jäkla dålig på att glida in här o knappa in bokstäverna. Förlåt.

Vad gör hon då?

Jobbar. Och mer? Sover en del. Äter havregrynsgröt.
Nu är heeela gänget tillbaka (Gud hör bön) Linn, Kim & Jonas. Jonas råkade visst få med sig två polare också, så igår satt vi på FX och käkade. Jag, Oskar och 6 pers från Kalmar. Daniel har sin snygg, snygga brother här och en kompis också. Riktigt trevliga alltså. Så jag knäckte mitt fina löfte som jag hållt i snart en månad om No alkohol på vardagar. Blev ju bara någon öl dock, så jag känner inte att stinget är tappat än.

Nu är det helg snart, och det är efterlängtat. Så sinnes mycket på jobbet att jag tror jag skall få en hjärnblödning when ever, where ever. Snart skall vi till Porto Santo hela gänget och glida. En helg på en mils lång kritvit sandstrand. Ohyes. 

Snart skall ännu ett beslut tas. Igen. Stay or go. Hur många gånger skall man göra detta beslutet under en livstid tro? Mja, tills man är nöjd tror jag svaret är. Och just nu.. så är jag nöjd. Får la köra sten sax eller påse igen med Jonas o se vad det blir. Känns farligt. Vi gör det liiiiite mycket nuförtiden här. Gällande att bära saker, krogrundor, notor, kaffehämtning, framtid. ALLT. Sjukt är det, jag vet. Men - vafan. Living on the edge måste man ju göra.

Återkommer snart. Måste ha kaffe. 

Köpte Mari(a) kex häromdagen, inte för att äta. Mest för att köpa liksom. Bara sådär. Klart man skall ha kex hemma. Är rääätttt sugen på dem nu alltså... Måste...stå...emot...måste....


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0