Backstabbing bitches

Seriöööst. Jag får fan hjärnblödning snart. Män, män, män. Eller.. så är problemet Kvinnor, kvinnor, kvinnor.
Jag börjar nästan tro att det är så. Kvinnor är listiga, hemska, backstabbing bitches.

När det gäller kvinna mot kvinna konversationer (inte ikluderade vänner som snackar då) så får man ALLTID läsa mellan raderna. "Åh, Kul att du kunde komma" Kan i själva verket betyda "Jaha, så du dök upp ja. Hoppas du fattar att det är för att du polar med killen jag vill ha, och att DU egentligen inte fick en inbjudan. Men om jag skall få honom så får jag ta genvägen genom dig och din bekantskap. För om jag är otrevlig mot dig, så kommer jag inte åt honom"

Vafan gör man liksom? Suck it up? För jag är likadan när man kommer till den punkten med män?
Vet inte. Måste fan fundera på det. Ett grundligare inlägg kommer senare. Och det är att Garantera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0