En annan tanke korsade den första...

Lördagen spenderades på en gräsmatta mellan 21 och 04 nere i hamnen.
Fantastiskt detdär med gräsmattor. Man hänger, man dricker, man röker, man skrattar, man lligger, man sitter, man står, man leker. Ja. Det finns inte mycket som man inte kan göra på en gräsmatta. I love it.
Jag vill alltid alltid gå till parkerna eller bara en gräsplätt. Vill jag ligga, så vill jag göra det utomhus på en gräsmatta. Eller mot en sjöbodsvägg, en annans tomt, en rabatt, en telefonkiosk, en båt, i buskar, på klippor, i vattnet. Ja.. jag tror vi som kommer från Kusten är rätt så vana vid att idka samlag utomhus. Det är liksom det bästa man får, och det mest lättvindiga också. Oskulden rök på Vallevik, Smögen. Klippor, badgäster, alkohol och ett lejon. Mja.. Lejon var hans efternamn. Han var 19 jag var 16 (trodde han) Dra bort 3-4 äpplen från 16 så får vi svaret.

Jag hade önskat att man fick välja bort lite ligg i sitt liv. Undrar hur många som varit kvar då? Inte många skulle jag tippa på.  Men man var ju vild när man var i den åldern. 13-18. Det är förfan 5 år av ren galenskap. Inte konstigt att man hann lägra en del män på den tiden. Nuuuuu så. Nu inseer jag att jag faktiskt kan ha hunnit dra över det antalet som jag faktiskt är uppe i. Fem år. Det är en del år. Pheuw! Och jag som har tänkt tillbaka på den tiden som lite... väl.. sexuell aktiv kanske. Men dåså! Fem år är lååång tid. Hurra för den insikten.

Hur som haver. Jag tänkte mest säga hej kanske, vet inte hur jag kom in på detta spåret. Men det är väl så det är med mig. Skall jag berätta någonting, så kommer en annan tanke och tar över. Skall bara koka lite kaffe, så återkommer jag snart igen...

Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0