Om jag kunde stanna tiden..

... så är just nu dagen jag hade gjort det på.

Tiden går så snabbt. Det känns som om allt  bara rinner mig ur händerna, och jag kan varken hantera eller kontrollera vad det är som händer. Jag vill liksom inte att det skall vara Lördag, jag vill inte ha beviset på att tiden går så snabbt som den gör. Det skrämmer mig att inte veta. Jag vill veta. Veta att det blir bra. 

Nu är vi här igen.
Skall vi lita på att ödet har en jävligt good deal för oss, eller skall jag dra i mig en flaska Whiskey varjedag för att kunna överleva utan dig?



Please. Dont leave.


Kommentarer
Postat av: Linn

usch jag förstår att det är tungt vännen, men jag vet att det kommer kännas så mkt bättre när du väl kommit hem. och omges av alla som älskar dig, du kommer inte känna samma tomhet då.

jag kommer sakna dig enda tills vi ses igen iaf.

love you! puss <3

2010-02-01 @ 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0