Jag må bli stämnd men....

... Om ni inte läst inlägget: Honey & The Moon, så beordrar jag er att göra det nu.

I inlägget så nämns det en Person vid namn Jonas. Jonas är en Brat utav dess like, och jag blev mycket bekant med hans saliv här om veckan. Inte bekant som i "Jag hånglade upp honom all over the place" utan mer som "Hans saliv var all over my face".  Hur som haver. Min kära Kamrat, Kollega och mäktiga förebild Christina, eller som jag sa till Daniel & Emil förut när jag beskrev henne: Är Christina Jesus, så är du Åsnan, tipsade mig om en liten händelse gällande denna ohyggligt intressanta personen Jonas förut. Hon skickade två länkar, och jag läste, och läste och läste. Nu, tack vare Christina så har jag skrattat mig igenom dagen och väntar mig träningsvärk imorgon... Eller en stämning.

Det är nu väldigt, väldigt viktigt att ni kollar in dessa länkar för att sedan avnjuta samma känsla som jag gjorde, eller fortfarande gör. En segerkänsla utav dess like. Grabbben är inte bara oralt motbjudande, han är också en liten snorunge som blir alldeles för full på viktiga tillställlningar med Fredrik Reinfeldt och det har skrivits Artiklar om honom i tidningarna.

För att citera en mening i tidningen ".. under middagen stod han upp och gjorde finger, med bägge händerna, åt hela den nya förbundsstyrelsen"




Ja ni fattar, så för erat eget välbefinnande - LÄS!!


http://www.expressen.se/Nyheter/1.1384596/muf-topp-anmald-for-misshandel

http://www.politikerbloggen.se/2008/11/28/12451/


HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HA HA HA HA HA HA HA !!





Jag må bli stämnd för detta, men det är fanimej värt det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0