Jag har precis målat in mig i ett hörn.

Yepp. Jag har nämligen låtit lite många folk läsa min blogg. Ah, det låter ju förödande ellerhur? Men med lite många folk, så menar jag då Männen. Klart att män skall få läsa denna vidunderliga blogg som sprider välmående i varje läsare. Men kanske inte.  A l l a.  För jag har ju tänkt skriva om dem, just männen och om deras dåliga sidor, om deras bortförklarningar och om deras ohövliga beteenden. Men så kom jag på här nu att det spelar väl ingen roll om en kille läser denna bloggen o upptäcker att hans dumpning precis blev publicerad på den dära jävla Saras värdelösa blogg. Joorå mannen. Så är det. Du har ju själv sagt det, och om du låtit bli och vaktat din tunga så hade du sluppit läsa om det nu. Jag känner liksom suck it up. Och om du inte vågar se vad som kommer stå om dig nästa vecka, så låt helt enkelt bli att läsa bloggfanskapet.

Förstå mig inte fel nu. Jag älskar män.
Och det finns säkerligen någon bra av arten där ute i världen. Jag har bara inte mött någon under de senaste 20 åren som är en bra man.  Men jag måste ju gifta mig någon dag. Annars blir jag ju antagligen arvslös.

Så, kära män. Räds icke. Och kära Kvinnor, Enjoy!


Sooo long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0