Sara Sixx

Torsdagen.


Ned och käka frukost och fixa uvalet till Metro Fashion nästa vecka på Condeco. Säga hej till alla Nattklubbschefer, bartendrar och Aveny folk som kommer in för en Take Away och tjingar på Berg. Dra till Beond Retro och TopShop för att hitta något till Amandas Premiär på ETT idag, där hon skall DJ:a. Mycket begåvad på det är hon måste jag säga.  Upp till gamla lägenheten slänga av påsar och allt annat tillbehör. Ner till gamla lägenheten och stressstäda inför visningen imorgon och plocka fram outfit till Amanda. Upp till nya lägenheten, och kolla på när A stressar halvt ihjäl sig. Vilket jag inte trodde var möjligt för henne, då hon är tidernas värsta Tidsoptimist. Värre än mig. Jag lovar. För henne kan det ta 12 minuter att sätta upp en toffs, eller 23 minuter att öppna en dörr.

Imorgon kommer Mia och Emelie in till mig i stan. Josse hade tydligen redan anländt, och Karin skulle komma in på Lördag. Så hela gänget plus Sandra, Jennie och Amanda skall träffas upp på ett glas vin (vatten) och kanske ta något att äta (shake). Lookin' forward

Orkade klicka mig igenom 21 sidor på Google med bilder på Kat Von D & Nikki Sixx tillsammans. Oerhört Motbjudande.
Holy fuck vad snygg han är. Han är fan allt som handlar om sexuell dragningskraft. Jag känner att det inte finns någon annan i hea världen som jag hellre skulle vilja ligga med. Helt ärligt. Och så är han 50 också (vilket man inte kan tro) så hans erfarenheter måste ju fan vara skyhöga. Fattar ni vad han gjort? Det finns ingenting som Nikki INTE gjort. Åååh! Och som om det inte vore nog så har han ju hookat up med Kat Von D, som typ är jordens snyggaste brudjävel också. Gratulerar, verkligen ! Jag är så jävla avundsjuk. Jag skulle fan kunna göra vad som helst för att få Nikki, VADFANSOMHELST. Jag får väl helt enkelt ringa up look-a-liken "Nikki" och gänga han då. Det lär ju vara så nära jag någonsin kommer att komma den riktiga Nikki Sixx. Men Euroshoppers tvål var lika bra som Nivea va? 


Näe, om man skulle ta o ringa ett samtal nu då...
Man får ju nöja sig med det näst bästa, tills man får det bästa.





Ha en fabulös kväll Damer & Herrar.

Kiss n' hugs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0