Do you love a psyko?

Jag håller på att förvandlas till en riktig jävla Psykobitch.
Jag känner det. Jag ser tecknen mer och mer varjedag.

Igår så ringde jag min vän Amanda. Inget svar.
Jag skickar ett jävligt psykat meddelande till henne som gick ungefär:
"Ahmagad. Pick up the fuckin' phone brudjävel!!"
Amanda som suttit i möte fick lite panik och ringde upp mig snart därefter. Varav jag säger:
"Ah, ledsen men mitt blodsocker är så lågt nu, så jag pallar inte att prata med dig om massa saker vi får höras en annan dag. Hejråå"

Sen gick det typ tio minuter och jag fattade vad jag precis gjort.
Jag tvingade min vän att ringa mig, avbryta ett möte, för att sedan avvisa henne direkt.

Om jag inte orkar prata, så ringer man väl förihelvete inte?
OCH... Vaddå Blodsocker? Jag vet fan inte ens vad det är.


P s y k o b i t c h    anyone?


Jag fick ju skicka ett meddelande och skrev att jag inte vet vad jag höll på med.
Amanda svarade att jag var sjuk i huvudet, alltid varit och det är därför hon älskar mig.
Vet inte om det borde vara ett oromoment att folk kan älska Psykon. Jag är iallafall nöjd.

Sedan så undrar jag när man skall bli inställd på att man är i Sverige.
Alltså, jag VET ju att jag är här. Om inte så KÄNNER jag det, då man inte kan gå ut om man vill behålla sitt ansikte. Jag tog upp H&M's hemsida nyss. Valde land.
Sedan satt jag och läste igenom det som stod, och vad det kostade i Euro. På Portugisiska.
Egentligen så kan man ganska mycket, men man tror inte det. Jag fastnade på en rad och funderade på varför de inte kunde ha det på Engelska. hände det. Istället för att fatta att jag självmant valt Portugal och inte Sverige eller England så får jag för mig att det är någonting att datorn bara VET att jag vart i Portugal under en tid och därför Automatiskt ställer om sig till Portugisiska. Jag funderade ett tag, och övervägde om det var mina fingeravtryck som reggades kanske? Det tog ett tag innan jag fattade att jag klickat på Portugal.

Ja jag säger ju det.
Jag har inte alla blommor i Buketten.


Påtala om det!!

MADDE.B, LINN & CHRISTINA! H&M Garden Collection 18:e Mars. Jag lovar, det är värt att flyga till Lisabon för.  Vackert, Charmerande, förförande och så jävla snyggt! Prewiew [här].



Kommentarer
Postat av: Linn

oh Lord. måste dit!! fast jag o kim funderade även på London i vår igen, sandra och lawner har tydligen flyttat till större lya så dom ville ha oss på besök. Så det kan bli ett ypperligt tillfälle :) tack för tipset gumman!

2010-02-18 @ 17:59:22
URL: http://linnsjokvist.blogg.se/
Postat av: maddis

i know. jag dör lite grann varje gång jag är inne där, så med risk för att dö helt så har jag slutat.

2010-02-24 @ 15:28:28
URL: http://www.wildbyhearts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0