En lillasysters övertygelse.


Man skall tro på ALLT man läser och hör.




Min Lillasyster säger
att det finns någon sekt över helavärlden som heter Illuminati som grundades 1776 av folk som är väldigt mäktiga och rika, och som styr världens banker, underhålling, film industrin, musikindustrin, presidentval och hela wall street. Att alla kändisar i deras musikvideor gör det märket på ett eller annat sätt i sina videor. Antingen genom ögat, eller genom att göra pyramidtecken. Jag sa att hon var otroligt naiv och dum som hade gått på dethära men det finns oerhört mycket teorier om detta faktiskt över hela nätet. Att det ksulle vara Illuminati som fixat franska revolutionen och att det är Illuminati som dödat Michael Jacksson, Marylin Monroe, 2PAC, John F. Kennedy etc. Illuminatis tecken är detta ögat och pyramiden.



Det finns ju på den amerikanska dollarn en Pyramid, och detta ögat. Illuminati uppstod från Egypten tydligen, och det är de som styr världen utan att vi vet om det. De ser till vem som blir president och vad som skall hända runt oss. Om världsekonomin skall gå ned, eller om det är så att någon viktig eller känd person skall dö.
På dollarn står det i romerska siffror 1776. Det var då Illuminati bildades. Men det var också då som USA blev självständighets förklarat. Att Lady Gaga sjunger i sin video Bad Romance "Ra ra ra raaa a aaa." Tyckte syrran också var ett tecken på att hon är styrd av Illuminati. Guden Ra, har ju detdära ögat som tecken.

Jag sa att det kanske var för att hon TROR på guden RA och det är därför hon sjunger så och gör detdära tecknet. Men nej, Josefina gav sig inte. Uppenbarligen gör många kändisar dessa tecken i sina videor. Och jag håller med. När man Youtubar Illuminati så kommer det fram amssor av videor på kändisar som gör pyramid eller ögon tecknet. MEN Ra's öga står ju för upplysthet, mod, styrka och skall vara skyddande. Det kanske är därför de gör de tecknen säger jag. Men hon blånekar, hon vägrar tro på att det skulle kunna finnas en annan förklarning till detta än att det var dem som fixade Michael Jackssons hudsjukdom och död. Att 2PAC innan han dog skulle ha gjort ett album som hetat Killuminati och att de på så sätt dödar folk när kändisarna försöker varna oss för dem. Tydligen skulle Michael Jacksson sagt något också i sin sista låt This is it men blev mördad pga att han skulle avslöja vilka dem var och vad de gjorde. Mördad av Illuminati givetvis. Jag undrar bara varför det finns en pyramid på dollarsedeln. Det är ju det enda jag tycker är lite märkligt. Men det är bara för att jag kollade på någon dokumentär om detta på Youtube nyss, och har redan blivit hjärntvättad. Great.

Ja, jag säger då det. Jag tror verkligen inte på detta crapet, men om det nu motförmodan skulle vara så, så är det inte något jag direkt bryr mig om. Jag menar det är väl skönt att någon kontrollerar allt då eller? Skönt att veta att musikindustrin och wall street är i några människors händer. Jag gillar tanken på det. Synd bara att jag kanske blir mördad när jag blir känd.



Kommentarer
Postat av: Liisa

När kommer du till Göteborg och hälsar på din lilla loppa? JAg kan uppdatera dig om att du inte bör ligga med någon, och att vatten är det enda du ska dricka på krogen!! Och man har inte iPod längre, manhar en iiiiiiiiiiiiiiiiiiPhone ser du. Inte jag dock...

2010-02-12 @ 13:51:48
Postat av: Dr. Snuggles

Det verkar som om din syster har sett 'A'nglar & Demoner.

Be henne sluta kolla skitiga rullar och l'a'gga av med att puffa jazztobak!

Pyramiden bakom dollarsedeln heter "The all-seeing eye"

och inget annat! http://en.wikipedia.org/wiki/All_seeing_eye

2010-02-13 @ 11:21:13
Postat av: Sara Karlsson

Åh Sebban. Varför heter du Dr. Snuggles?

Det är ingen annan som skriver 'A' som i Ä än du som är i Thailand. Ingen annan skriver "puffa Jazztobak" eller "skitiga rullar" heller. Det är DIN lillasyrra också. Don't blame me. Och svara i telefonen när jag ringer. Tack.

2010-02-13 @ 12:03:45
Postat av: Fina

men det är inte bara tecknet med pyramider och ögat sara!!

2010-02-13 @ 14:50:32
Postat av: Niclas

googla The new world order, läs om det, så tror jag att du får andra tankar, Din syster har rätt. Men saken med illuminati är att de som är med, styr allt! Tycker dem att de är för många själar som vandrar på vår planet, då har dem foskare som "upptäcker" nya sjukdomar m.m! Men som sagt sök på The new world order. så bildar du din egna uppfattning :)

2010-11-11 @ 06:20:15
Postat av: Alf

Svininfluensan? Förstå att Sverige är ett testland för illuminati. Det är mycket teorier och tjat på internet om allt möjligt, man ska inte tro på allt man läser. Man ska heller inte oroa sig, oroar man sig är man redan körd.

2011-08-23 @ 18:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0