Man skall väl inte klaga.. eller jo det skall man.

4,2 minus, 4,2 minus, 4,2 minus 4,2 minus 4,2 minus 4,2 minus 4,2 minus.


Nej. Jag känner ingen större skillnad på detta eller på klimatet jag hade på Madeira. Skall see om jag KANSKE kommer på några saker...

1. Det kommer RÖK när jag andas.
2. Det gör ONT när jag andas
3. Min näsa blir RÖD såfort jag går på utsidan.
4. Jag tappar KÄNSELN i händer och fötter.
5. Tar man ETT steg, så glider man ÅTTA steg.
6. Mitt blod håller på att frysa, om jag råkar kutta mig så kommer det ut isflak ur blodet.
7. Jag. Vill. Inte. Gå. Ut !!


Pheuw. Det var dagens klagovisa.



Igår så gick jag ut officiellt med att jag flyttat tillbaka till Sverige. Nyhetsankare hängde här heladagen igår och det skulle vara intervjuer och direktsändning för TV4 Väst, och jag skulle ställa upp på bilder med barn, och skänka pengar till Djurensrätt och hela baletten.


Vilken humor du har belönats med Sara.



1. Jag överraskade min vän Josefine på hennes salong och stod där o kramades.
2. Min andra vän Emma hade hört ryktet o ringde och bjöd på kafferep senare ikväll.
3. Jag åkte ut och hälsade på min älskade älskade farfar.
4. Jag har suttit i telefon resterande av dagen med Svenska arbetsförmedlingen och haft mailkontakt med min underbara kollega Susy som behärskar Engelska och Portugisiska, för att ta reda på om PortuGRISERNA har gett mig fel papper att skriva under och skickat hem till mig. Det har dem gjort säger Sverige. Nej det har vi inte gjort säger Portugal. Det är såhär Krig börjar vettni. En missnöjd Svensk som glassat i utlandet ett tag och skall nu pressa något land på pengar och justdäför så skall ovannämnda länder försöka slingra sig ur detta. Och jag går vinstlös. Just typiskt.
5. Jag åkte på kaffe och semle-rep med mina fina tjejer och blev lite uppdaterad gällande vem som låg med vem. Vem man inte längre kunde ligga med då personen hade en könssjukdom eller en såkallad flickvän, vad man numera drack på krogen och vad det var för musik man skulle ha i sin ipod. Hahaha. Nej jag skojade bara. Men uppdaterad blev jag iallfall gällande vem man kan och inte längre kan ligga med.

Nu har det ringt två stycken som är fly förbannade för att jag råkat missa att säga att jag flyttat hem till Sverige igen. Facebook is the shit!


OHMYGOD. IDAG ÄR DET FREDAG. IDAG SKALL JAG TILL SYSTEMBOLAGET (!!!!!). SEN SKALL JAG IVÄG OCH DRICKA VIN OCH SKVALLRA MED GÄNGET. IMORGON ÄR DET LÖRDAG. DÅ SKALL JAG PÅ FEST. EN RIKTIG HEMMAFEST. SEN SKALL JAG PÅ KROGEN. SVENSK KROG. SNYGGA BARTENDRAR OCH DYRA DRINKAR. SEN VETTEKATTEN VAD SOM HÄNDER. SEN ÄR DET SÖNDAG. DÅ VET JAG VAD SOM VÄNTAS.
FÖRLÅT ATT JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER. MEN JAG ÄR SÅ EXALTERAAAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0