Villig.. Någon ?

HALLÅELLER ?!

Vad händer? Jag är så groteskt uttråkad. Jag har inte en aning om vad jag skall göra. Jag ligger här i lägenheten och gör N a d a. Skulle egentligen baka Scones till Amanda men jag känner inte längre för att gå ut och köpa ingredienser då det krävs, minst 4 strokes, 2-3 infarkter och iallfall 70, 80 benbrott om jag skall ta mig ned till Willy's i detta vädret.





..... Fortfarande lika uttråkad.

..... Jag behöver något som kan uppehålla mig.

..... Någon som kan fördriva min tid.  


Är inte det samhällets plikt att roa mig? Är inte det samhällets plikt att vi unga människor skall få ha något att göra och inte bara ha dödstråkigt? De kan ju inte slå upp en stad, eller by och sen inte ha saker att göra. Skulle de inte kunna erbjuda paketlösningar via post, som man kan beställa & få snabb leverans på när det krisar? Tillexempel:

30 st roliga historier.
1 st Rubikskub

40 meter garn  (om man skulle bli sugen på att virka)
Färgpennor och papper
10 Filmer
En bunt med korsord
3 män
som är villiga att göra vad som helst. (Och då ingår en garanti på att du inte har utnyttjat dem och ditt samvete är rent)


Det hade ju varit HELT perfekt. 
Eller.. kommer jag vara tvungen att spela ut mitt sista kort.......


......Skaffa BARN!

Barn är egentligen den perfekta lösningen.

De gör så att jag kommmer vara road ständigt över deras konversationer och beteenden.
De kommer uppehålla mig, varje vaken sekund och kräva min fulla uppmärksamhet.
Och De kommer defenitivt fördriva min tid i sisådär 20 år... För att sedan fördriva 20 år till när de blivit vuxna med frågor som gällde dig när du var 20. Sen när de blir 30 ställer de frågor om saker som gällde dig när du var 30, och så håller det på. Det tar aldrig slut. Dina barn kommer sakta men säkert att ta ditt liv. Men det gör ju ingenting. För du kommer ha så fullt upp med dina barn, så du kommer inte märka det. Där har vi den sanna Uttråknings förstörelsen. Barn. Det är en genialisk idé och jag skulle nog vilja ha ett par nu tack.
 


.... Villig ?
.... Någon ?



Jag är väldigt uttråkad nu nämligen.... Så just precis NU hade passat mig perfekt om du kom över och fick det överstökat.







... Nähä.

... Inte det heller nej.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0