Vill, men kan inte ringa

God morgon!

Helgen har fortsatt i de kärringspår jag redan polöjt ut och fortsatt pulsa i.
Fredag och Sara kom för övernattning i Casa de Sara. Film och sedan sömn vid 24 tiden.
Lördag och jobb till 14-tiden sedan sov jag någon timme (drababts av Narkolepsi light igen) somnar på de mest märkliga ställen och tider. Sedan drog jag, Christina och Linda på Bio - Inception (ett test om jag förstod den bättre andra gången) Epic fail, det gjorde jag inte. Sedan blev det vin o Sushi när alla andra ungdomar var ute o slirade på andra sidan ön, så var jag och pratade om andra grown up things. Klockan 23 hamnade jag hemma och kolalde på Maraton av The City.  Söndagen spenderades på utsidan med promenad, mat och chill i solen med Sara & Patrik.

Ni där hemma. Jag saknar er så mycket Varjedag helatiden. Jag vill, men jag kan liksom inte ringa. Stirrar på telefonen, men jag saknar er förmycket för att prata med er. Det blir liksom jobbigt. Men jag har en hemtelefon.
Numret är; 00351 291 62 18 60.

Jag vill prata, men när jag saknar så mycket, så kan jag liksom inte med att ringa, jag blir så himla ledsen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0