Man hinner om man vill

Nej. Hon återkom aldrig. Hon bloggar knappt. Tid finnes inte. Aldrig någonsin, inte någonstans längre. Helgerna är mer stressade än vardagarna. Igår skulle jag honna med 5 stopp innan jag kan lägga huvudet på kudden och sova. 6 ställen man skall vara på, som man skall hälsa, hänga, dricka skratta och umgås. Jag gillar det. Men dagen är för kort för att allt skall kunna hinnas med. Försenad helatiden. Till varenda grej. Hur som haver.

Jag har inte tid att sitta här heller. Madeira är så sjukt chill. Ingen stress. Men vad hände? Isla de Madeira förvandlades till Svearike. Inte okej. Men i Sverige så stressar man ju till saker man inte vill göra. Jag stressade till en lunch, en eftermiddags drink bjudning, en taco möter födelsedagsfest, en shoppingrunda, och en till fest. ecn

Precis hemkommen till Ungkarlslyan efter Champagnefrukost med Sara, Patrik & Jonas. Hotell häng på terass i solen. Resterande är och badar. Jag kör Tecno och Trance i lägenheten i 27 minuter till. Sedan skall jag på den andra bokade träffen idag. Fika. Senare blir det uppstyrning och aktiviteter. Jooråå serru. Livet är rätt fan så najs, och vill man hinna med alla kul som kan erbjudas under en dag. Ja, då får man stressa lite och man får hoppa bloggen.

Nytt projekt på G. Informerar när det är klart. Jag älskar det, ni kommer älska det.

På återseende.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0