Kebab-Turk-Hjälten

Seriöst. Vet ni vad jag tänkte på igår när jag kom hem? Jag tänkte. Jävlar i helvete vad jag saknar Kebab.

Oskar ringer 14 minuter senare. Vi pratar lite Sverige planer, och jag tänker ännu mer på kebab.

Jag ringer Oskar 1,5 timme senare.

HAN KÄKAR KEBAB.

Helt jävla lyrisk är han, och telefonen langas till Jens som uttrycker sin basvarade längtan med orden; Skjut mig.

Det är helt sanslöst. HELT sanslöst. Grejen är att det inte funnits Kebab på Madeira innan. Nothing, Nada, Inget.
Så Svempa frågade de hur mycket affärer de vill göra. Vad menar du? Svarar Kebab-hjälten.
Jo. Vi har nämligen 50 Svenskar här, som åker hem till Sverige för att få äta Kebab. Jag tror de prioriterar en gratis promenad istället för en 700 Euros resa och frostskador liksom.

Om Kebab-hjälten vill tjäna stora cach så får han ju ta och ha öppet på nätterna fre-lör, då utsvultna, fulla, svenskar vill få lite Kebab eller Falafel (!!!) i magen.

Tack du uttråkade turk som valde att hoppa av ditt hotelljobb o slå upp ett kebabställe.
Nu vette katten när man tar sig hem till Svea rike längre. Kirrar de H&M här så är jag fan helt tillfredsställd.. och Starbucks.







Kebab-Turk-Hjälte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0