Evolution

Japp, jag tror nästan att jag får kalla det så. Något som utvecklas liksom.
Jag är mitt uppe i Evolutionen nu. Påväg att bli någonting annat. Kanske en fjäril? Eller kanske ett får, eter att ha varit ett runtskuttande lamm. Kvittar känner jag.


Nu är det lägenhetsletande på hög höjd som gäller.
Har hittat en som ligger precis perfekt mellan Jonas & Oskars lägenhet och Sara & Patriks lägenhet. Den ligger också vid Sockerparken, där alla söndagar spenderas med en smörgås o en Is-te. Perfekt.

Men det är inte sådär jättefint. Marco fick dock ner priset och jag tror det kan bli jäkligt bra, men jaa... bo ensam. Det är verkligen någonting som jag vill. Gå till jobbet själv, vakna själv, dricka kaffe själv, kunna hoppa in i duschen på morgonen utan att stå upp klockan 5. Jag behöver total tystnad från andra människor på morgonen. Vill mute:a varenda människa som dyker upp i min väg innan jag fått min dos av tystnad. Ta fram TV kontrollen, trycka på Mute och sen är det tyst. Mmmm..

Jag saknar tystnaden i huset hemma i Sverige. Jag stiger upp supertidigt, går en promenad, läser en tidning, dricker kaffe, kollar på MTV. Sen stiger pappa upp, gör ungefär samma saker, sen kommer mamma och gör ungefär samma saker. Sedan efter 6 timmar så får vi livstecken från mina kära syskon. Vi middagstid ungefär.
Gud vad jag saknar dem, det är fan inte kul alltså. Hoppas de kommer ner över min födelsedag. 3:e året man firar sin födelsedag här. Great liksom. Not liksom.
Men Julen skall spenderas hemma i år. Eller i Thailand. Vi får se vart det bär.


Det jag egentligen skulle säga var att jag bloggar knappt längre.

MEN - Ni hittar mig på det nya Nätmagasinet Sugarhardcore.com . Som är under uppbyggnad.
Ingen tid till privatbloggning. Nu skall vi ut o lära världen vad som gäller.



Kaffe Sarah? Ja tack gärna.



So loooong!


Kommentarer
Postat av: bjornis

sista lagenheten jag & joe bodde i var ASNICE. 600 euro i manaden kostade den inklusive ALLT, 1 sovrum, nice balkong. ja allt var nice iofs. kontakta ivos fru jess (hon har kontor mitt emot reids) om du ar sugen. kan fixa nr om du vill pa "visning".



/bfot

2010-08-06 @ 20:47:00
URL: http://www.madylin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0