Efterlyses Jonas Manãna Johansson

Jag vet att jag kan vara sådär ohyggligt orolig helatiden, och freaka för minsta lilla grej. MEN när det gäller saker som att ens vänner inte kommer hem från krogen. Ja, då känner jag att det är något man faktiskt är berättigad att freaka över.

Har NÅGON sett Jonas Johansson? Var liksom ett par timmar sedan någon såg honom nu, och det börjar bli lite obehagligt då de som såg honom sist sa att han var Jäävligt Full, och såg honom på Copa Cabana sist. (Bara där eskalerar det) Ingen vet om han var på strippklubben, eller vart han gick, men han är inte här, och han är inte hemma, och han är inte hos resterande personer som var ute med honom igår. Han kan ju ha tagit sig till någon annan inatt, men grejen är den att mobilen är avstängd - Antagligen borttappad, och sedan så är det så att Jonas inte är den som är den. Hade jag gått ut o sen inte sovit hemma, så hade man ju kunnat räkna ut vart jag sov liksom. Man sover ju med dem som man går ut med, eller om man träffar något ragg så sover man där i extrema fall, men då vet ju personerna om det som man var ute med. Men nej, nej inte Jonas nej.

Han behöver inte ens vara på Madeira, han kan ha hamnat vartfan som helst, med vem som helst. Han kan liksom lägga sig i en papplåda med ett par uteliggare som han känner är "Gooooa". Ja, är man go för Jonas, så spelar det liksom inte någon roll om man är beväpnad, knarkar kung, prostituerad, mördare eller sektledare. Och det är ju en himla fin tanke. Men det skrämmer skiten ur mig.

Så, vet någon vart han är. Snälla, snälla ring mig eller Oskar. 961656401, 962888847.


Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0