V-ä-n-t-a-r

Undrar hur mycket tid man väntar i sitt liv.
Och då menar jag inte väntar på den rätta mannen. Det har jag redan räknat ut att jag kommer få göra resterande timmar av mitt harmlösa liv. Men what a fuck, vem bryr sig om den rätta när det finns många många orättingar därute... Fotbolls spelare typ... för att nämna några av de hopplösa men suktande kategorierna.

Jag frågade min vän Tiki-tiki-Linus igår om det var okej att ligga med sin chef. Linus svarade att "Det spelar ju ingen roll om man ligger med sin chef eller om man ligger med någon som sitter på Kumla anstalten". Håller med honom. Man som man liksom. Förutom att om man är penga-smart kanske man väljer sin välbärgade chef, och inte någon snubbe som sitter på Kumla . Stämmer inte det? Bara man inte äventyrar sitt jobb, men det skulle jag ju aldrig göra..


Jacque, älskling - TA. DET. LUGNT.


Fick lite uppläxningar av henne igår gällande att inte dela hotellrum med min nya chef.
Jaa.. ibland undrar jag vad folk har för syn på mig egentligen. Kanske är befogat i vissa fall.
Måste sluta skriva vad jag tänker och håller på med här på bloggen. Kommer hamna i klistret någon dag..

Fast spela roll egentligen. Folk får ju tycka och tänka vad de vill. "Folk dömer för dömandets skull" för att citera briljanta Madeleine igår. "True story actually" - för att citera Oskar V. Nilsson.


Jäklar. 3 citat på ett bloody inlägg. Snyggt!



Well well. The time is out.

Got to run.

SJK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0