Varning för skryt


06:45 Fick jag ett meddelande imorse. Det var Chef no 1. som kollade om jag var vaken.
Jag var ute på min morgonpromenad, så det var jag ju uppenbarligen. Sedan ringde han 15 minuter senare och kollade hur läget var och allt sådant som chefer brukar göra. Ja, alla människor gör väl det oavsett yrke kan jag tänka mig.

Han sa iallafall att han kom på att det var dumt att jag och han aldrig åkte till Malmö, för jag hade gjort mig bra med Malmö FF sa han, och skrattade lite lurigt... (Ja, under Malmö FF hade jag nog gjort bra ifrån mig ja)
Hur som haver. Vi skulle äta middag & dricka vin nu på Torsdag som jag kanske nämnt innan men han undrade om vi kunde göra något annat eftersom vi skall lära känna varandra lite och så.. . Något bättre. Ja, jo. Varför inte sa jag och hoppades innerligt att vi inte skulle placeras i ett minimaliskt, sterilt, vitt rum fasttejpade med silvertejp i varsinn stol 15 cm från varandra. Bungyjump var inte heller något jag hoppades att han skulle nämna. (Man kommer ju tydligen nära en person man gjort livshotande grejer med)

Han föreslog om vi Kunde ses på Grand Hotell Opera på Torsdag, då han bokat SPA avdelningen till oss och behandlingar samt 3 rätters och massa massa vin. Som en evig afterwork ungefär säger han... Sen sover vi självklart på Hotellet också (!!!) och sen så avslutar han med..


It's all on me

Jahaa... jo. Alltså det låter ju riktigt jävla bisarrt övermänskligt sinnessjukt utomordentligt fan så helvetes jävla bra. Men det sa jag ju inte såklart. Jag sa något i stil med: Jaa, men det låter ju jättekul verkligen! Man får ju bibehålla lugnet när man testas i sådana situationer. Dagen efter skulle vi köra någon grej också, fattade inte riktigt. Lyssnade bara halft efter att han öppnat med Meningen GRAND HOTELL.
Så på Torsdag gottfolk, så kan ni ägna mig en tanke när jag sitter ensam med min Chef i Jacuzzin på Grand och dricker vin.

Undrar vad det är för behandlingar. Har ju inte JÄTTEBRA erfarenheter av SPA när jag fick det på min 20 års dag av jobbet på Madeira. Eller det var ju helt fantastiskt, men att ligga inrullad i kryddor, plastfolie och minimala genomskinliga string i plast, samt att mannen som gav mig behandlingen stod och stirrade när jag duschade (det ingick uppenbarligen i behandlingen) och pratade om sin döda mamma på Portugisiska/Engelska. Mjaae.. Det är bara en sådan sak man upplever en gång i sitt liv tycker jag.


Mmm... Tooorsdaaaaag...

 

Ja ja ja. Nu får ni uttrycka er avund. Det är ingen fara. Det är bara mänskligt.

Bring it on.

 

 


Kommentarer
Postat av: Jacque

Låter ju underbart Sara! Haha men du blev ju marinerad på Madeira, det var ju meningen att vi skulle äta upp dig på kvällen. Dock hittade vi inget äpple att stoppa i din mun, då ditt huvud skulle agera bordsprydnad, så det fick va. ;) Håll händerna och HUVUDET över vattenytan på torsdag, kom ihåg va jag sagt!

2010-04-26 @ 12:15:27
URL: http://jacque.blogg.se/
Postat av: Linn

alltså, den där chefen verkar ju vara aningens intresserad av dig...det känns långt ifrån normalt med sådanna erbjudanden. finns ju andra sätt att lära känna varann. men jaja, gratis är ju gott så why not take the chance ;) var uppmärksam bara och gör inget dumt! puss!

2010-04-26 @ 16:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0