Drink Your Fashion.

Fredag, fredag, fredag. Jag har idag givit mig själv lite sovmorgon. Kändes behövligt måste jag säga.
Mitt morgonsällskap har inte känt sig så piggt nu det senaste så jag får gå själv på morgonen. Men det är nästan ännu bättre, för då kan jag ju vara hur grinig som helst. Utan att någon annan drabbas av det.
Fast o andra sidan så är det rätt kul att ha någon att prata med klockan 6 på morgonen, annars finns det inte så många som vill prata då. Men nu har jag ju min bästa vän Ipoden i öronen, och det fungerar ju hur bra som helst.

Skall nog lägga in lite andra sköna låtar på den. Jag har nämligen spelat sönder alla Silvas låtar som hon så snällt bytte ut och lade in under veckorna. Mycket Eminem gömmer sig där bakom. Hum.. tror Christina bär på en inre ilska. Kanske liknar hon sig med eminem lite, när han typ är den enda vita Rapparen, och Chritstina är den enda intelligenta Dansken på Kontoret. Kan ju vara så.

Åh, Christina. Gud i himmel vad jag saknar henne. Skulle lätt börja jobba igen om jag bara fick dela buren med henne, och sitta där inne och skratta och prata hela dagarna. Det hade varit lite av en dröm faktiskt. Sitta o snacka om nykommna videos, om Oscars galer och om Mode. Hon är en enda som hade öppnat munnen, höjt på ögonbrynet och sagt något som faktiskt bevisar att hon hade brytt sig, när jag berättat att Karl Lagerfeld skall designa de nya Cola Lighterna. Måste nog skicka ett sms till henne angående detta eftersom Cola Light är något som både jag och Christina har djup kärlek till, och Lagerfeld's fashion + Colalight. Well, det är som upplagt för hysteri. Lagerfeld är också en Svennebanan, och otroligt duktig, så just därför tycker jag detta är heelt fantastiskt.



Lagerfeld

 

Nedan är fler exempel på Stora fashionistas som kickat ur ett o annat motiv till Cola lighten!



Manolo Blahnik



Roberto Cavalli

 

 

 

Nathalie Rykiel

Nu skall jag faktiskt promenixa lite.


Kommentarer
Postat av: Anonym

svårt att vara den ENDA smarta dansken utav... 3.

2010-04-12 @ 17:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0