Dagen var Torsdag.


Imorse hoppade jag gladerligen upp klockan 05:15 för att hälla i mig min största njutning i flytande form - Coffee.
Efter 70 minuters promenad kom jag hem till två föräldrar som hakat på sin dotters morgon hobby, och som också hade vart ute och promenerat. Waay!

Kollat lite på Nyheterna, läst tidningen och sedan föll jag ihop i min vidunderligt underbara säng och sov i 20 minuter tills min katt kom och snackade med mig. Jag undrar vad det är han säger. Lika bra att inte lyssna så noga, för jag är tvärsäker på att jag kommer börja förstå vad han säger snart. Och då kommer jag sedan börja blogga från psyket. Så jag stänger öronen när han är i närheten. Bob heter han förresten, man får väl presentera honom för er som inte träffat honom. Han är en Katt, men ser ut som en Hund. Eller a, en liten hund. För det är en stor katt. Men man får inte säga att han är tjock när han är i närheten, mamma blir så upprörd då, och en gång sa min väninna Madde det, och då började Bob kräkas.
Se så lätt det är att få ätstörningar!


Zzzz




Funderar på att måla en färgsprakande tavla. Det är så fantastiskt härligt att bara stå och kasta på massa färger och måla fina saker, eller fula saker. Vem bryr sig, de står ju ändå bara på mitt rum.

Igår ramade jag in en bild jag gjorde på min fantastiska vän Oskar. En vanlig skiss på ett A4 papper dock. Men jag blir så glad av att se den, så jag ramade in den och ställde den på hyllan vid sängen. Han är så fin Oskar och det känns skönt att kunna kolla på den och fundera på vad för råd han hade gett mig, när jag inte kan prata med honom helatiden. Jag blir nog snäppet vettigare när han är i närheten.

Imorgon skall jag egentligen ta mitt pick o pack och åka på fest i Oslo. Hade vart så underbart roligt att hälsa på mina vänner och gå ut med dem. Men icke sa nicke. I helgen skall jag på en intervju för en bar/café. Kommer bli trevligt tror jag. Egentligen inte så viktigt att få jobbet, men jag gillar ju att ta en fika med människor som jag inte känner. Människor är så intressanta och jag blir alltid inspirerad av nya tänkanden och ansikten. Kommer bli trevligt! Han vet ju vem Mamma är, så det är säkerligen därför jag ens får träffa honom. Men vem på Kusten vet inte vem Queen Åsa är? Förmodligen alla. Haha, härliga Mamma. Jag hoppas jag också kommer bli som henne när jag blir äldre, känner allt och alla, vet allt, gjort allt och har alltid alltid rätt. Hon säger alltid vad hon tycker och tänker, släpar med sig en & annan fiende på den vägen, men rycker på axlarna och ler bara ännu större mot dem när hon möter dem på stan. Hur underbar är inte den attityden då?

Nu skall jag shoppa hem lite färger och dukar över nätet. KAN ju hända att man råkar slinka in på H&M's homepage också. Är det någon som vet att de skall ha något, så får ni skicka ett meddelande tjejer (killar för all del).

27 Dagar till varmare breddgrader. Eufori.






Later my friends!


SJK






Kommentarer
Postat av: Linn

Har du fått grejerna du beställde på fyllan från H&M än då? :P

2010-04-08 @ 11:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0