Min Kalender säger Nej.

Nu kilar jag till Göteborg igen och skall chilla på Grand med min nya Givmilda Boss. Hurra!
Först en runda på stan dock, där jag kommer hälla i mig X antal glas rosé innan jag möter upp Schtekarn.

Imorgon Fredag är det möte med något företag gällande Eventen, sedan drar jag för att möta upp Karin & Kalle för middag, Universeum och lite Aveny visning för honom antar jag. Sen kilar jag vidare För att sedan möta upp Släkt på Grillning i naturen.
På Lördagen skall det firas födelsedagar, och det med grillning då också och vindrickning för oss äldre.
På Söndag blir det en date.
Måndag morgon kilar jag tillbaka till Kungshamn.
På Tisdag har jag möte och sedan måste jag dra mig tillbaka till Göteborg för att sedan flyga till London på Onsdagen, och Madeira på Torsdagen.


Någon som vill byta mot något lugnare och harmoniskare liv ?


Antar att det bara är; Suck it up, and keep on rockin'



Kommentarer
Postat av: Linn

7 freakin' days left! det är ju ingenting! :)

2010-04-29 @ 13:38:59
Postat av: Linn igen

snart är du häääääääääääääääääääär!!! <3

2010-04-30 @ 09:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0