Ännu ett slumpartat möte?

Hej på er!

En rolig sak hände för en stund sedan. Jag gick en promenad, och avslutade den sedan på Mamii's jobb, där jag dagligen hänger och ser på folk, dricker kaffe och chillar. Jag har ju sådana jäkla problem med vad jag skall göra i framtiden, hur träffen med min Chef på Grand kommer bli imorgon, hur jag skall ställa mig till de andra jobben jag fått och om man skall överväga en sommar på Madeira igen.
Jag pratar med mamma om detta varje dag, och är nu lite smått instabil gällande min framtid, som jag är övertygad om kommer bli fantastisk, men jag vet liksom inte vart jag skall börja. Jag behöver råd heltenkelt.

DÅ. Så kommer det in en tjej och presenterar sig som Victoria. Jag hälsar och pratar lite med henne och sådär.
Det visar sig att Victoria är ett Medium, som håller föredrag om framtiden, karma, olika chackran och auror, vad som kommer in i ens liv, vad för fas man befinner sig i och vad man skall satsa på.

Nejmensedärja. Hur jävla lämpligt är inte det att jag stöter på henne mitt under min klagosång gällande min framtid.

Klockan 19:30 skall jag och Victoria ha ett samtal och se vad min framtid kommer utvisa, vad jag skall välja etc.

Alltså.. är någon ens förvånad längre över dessa slumper? Känns som om någon filmar mitt liv, och sedan skickar iväg folk som kantar dess väg och placerar de just framför mig. Herregud. Jag har sådan tur. 

Hur som haver tror jag inte det var slumpen som gjorde att Victoria och jag träffades idag, inte när jag verkligen behöver veta vad jag skall välja. Eller så var det slumpen. Men som jag brukar säga.. allt händer av en mening. Och det håller jag fast vid. Kommer bli jättejätte intressant iallafall!

Min chef ringde förut också.. såklart. Företaget jag skall jobba för har tydligen gjort någon deal med Svenska fotbollsförbundet, och detta var tydligen en ENORM grej, så han frågade vad jag helst dricker, så han kan beställa det. Jag sa att jag dricker det mesta, han sa att det lät utmärkt och att det kommer bli en del Vodka imorgon på Hotellrummet (hotellrummet i singular alltså, vilket antagligen betyder att vi kommer dela rum, JIPPI verkligen) För detta skulle ju firas. Nu hade han två saker att fira sa han, att vi gjort ett grymt avtal med Svenska Fotbollsförbundet, OCH att han anställt en grym värdinna. Yepp.

Men ärligt talat, så kanske allt detta låter skit skumt, och det kanske det är. Men det är som mamma sa förut när hon faktiskt tänkt på min situation med min nya Chef. Han kanske känner att jag är en person han kan ha roligt med och släppa loss med. Och vaför inte göra det ihop på ett SPA och hotell då? Kommer bli jäkligt kul, och är det några varningstecken som jag nu motförmodan missat så kommer nog Victoria rycka in ikväll och säga det.

Wiiihu! Nu blir det lite chill out och online shopping.


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0