Om henne:


Nu har jag vart på träffen med Mediumet Victoria.

Enligt Vicoria så är jag en människa som är glad helatiden och som gör att människor runt mig blir chockade när jag faktiskt är på sämre humör. Jag är en person som underhåller alla runt om mig, som får folk att skratta och att släppa tankar på hopplösa situationer när de är med mig, eftersom jag får de så glada och att de blir inspirerade av mitt positiva sätt. Hon säger att jag skall jobba inom Event (jag har alltså inte pratat med henne innan) och att jag skall vara med människor, eftersom de älskar mig och jag älskar dem. Hon sa också att jag fungerar på kontor och gör min arbetsplats till ett behagligt ställe för de som är mina kollegor, men att jag förhindrar mig själv att vara den människan jag är, och att jag borde träffa människorna jag har som kunder, och inte prata med dem i telefon eller dylikt. (Öh, PRECIS det som jag kände när jag satt på kontoret) Hon sa att jag fungerar utomlands superbra, och att jag snart kommer åka tillbaka till ett ställe där jag redan varit, för att jag har så mycket hjärta kvar där (Hum.. mycket märkligt, jag har nämligen för mig att jag skall tillbaka till Madeira om 8 dagar) Hon sa också att jag tänker alldeles, alldeles förmycket och att det gör att jag sover förlite, men att det har blivit oerhört bättre det senaste (no shit). Att jag är en riktig människokännare och läser människor på en sekund; vilket jag ALLTID gjort och är jävligt glad över att jag kan göra, även om det ibland blir svårt eftersom jag tvingas vara runt människor som ger mig dåliga vibbar anyway.

Hon sa också en sak som fick mig att tänka på en liknande grej som en vän sagt för något år sedan. Nämligen:

Du kan sitta här och stirra på mig, och din hjärna börjar spinna som fasen, för du känner att det är något du inte kan sätta fingret på, eller att du funderar på just VARFÖR jag röker light, och inte mentol. Men 3 minuter senare kan jag ramla ner, och dö. Och DÅ får inte du panik. Utan du tar det lugnt, och ringer en ambulans och bekräftar att jag är död. För det som precis hände, var inte någonting konstigt. För det händer, och varför skulle det INTE kunna hända just nu. Du tänker alltså på saker som är heelt onödiga, men när det väl händer något som hade fått andra människor att balla ur, hade du bara ryckt på axlarna och sagt: Jaa, men så är det med det. Nu gör vi något annat.

Jag tror min vän sa något i stil med att jag blir rädd för vanliga saker, och reagerar på det. Men att någon likagärna kunde ha dödat en annan person framför mig, och jag hade varit hur lugn som helst.

Jag tror det är det Victoria menar, jag tänker på så mycket onödigt, och analyserar folks skor, och vad de tänkte när de gick tillbaka och köpte en glass, och varför han lade nyckarna just där, men när något stort händer, så ser jag det för vad det är, och att det egentligen inte är helt ologiskt att hon precis trillade ner död framför mig nu. För om inte här, så hade det hänt någon annanstans.

Det som var det viktigaste som hon sa var att varesig jag väljer utlandet, eller ett jobb i Sverige så spelar det ingenroll. För båda alternativen är bra. Jag kommer också tjäna massa pengar på att vara den personen jag är idag, och att jag borde skaffa ett eget företag, då jag klarar av saker bäst, när jag själv är den som styr. Och så sa hon att jag inte vill ha ett förhållande, för jag trivs bäst som singel. Att inte vara bunden till soffan en lördag, utan att jag måste få välja vad jag vill. Fast att när jag väl väljer ett förhållande, så kommer jag vara den perfekta flickvännen, och att min kille kommer få en del konkurens, men att jag själv inte är det minsta svartsjuk på honom.
MEN hon sa dock att jag kommer bli kär i Maj... och jag kommer ju spendera större delen av Maj på Madeira.. så jag blir lite smått freaked out nu. Måtte gud sätta stopp för att jag träffar en Portugis.




Tycker ni det stämmer som Victoria sa, eller tycker ni att det var Pure Bullshit?



Kommentarer
Postat av: Sara

Det stämmer nog ganska precis exakt. Speciellt i att analysera folk och tänka på onödiga saker som gör dig lite virrig. Men jag är glad att du är precis som du är :) Fortsätt vara så.



Du borde verkligen öppna ett eget företag. Du och jag kan öppna en sån där event tjosan som du jobbar på nu så kan vi resa jorden runt och konkurera ut din chef :)



PUSSS

2010-04-30 @ 16:42:07
URL: http://sarastenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0