Ni kan vara lugna

Hej på er.

Flera av mina vänner har reagerat ganska mycket på detta med Event grejen, och min chef som skall bjuda mig på SPA dag på Grand på Torsdagkväll, med middag, vin och hela köret.

Alltså. Tro inte att jag inte har funderat på detta heller, för det har jag. Och hade jag nu mot förmodan inte gjort det, så har jag två föräldrar som har påpekat det rätt rejält att man kanske inte tar en nyanställd tjej och åker och badar Jacuzzi och sedan checkar in på hotellet med henne. Mammas första kommentar var: Meeen Saaara. Jag visste väl att du skulle gjort bröstförminskningen nu i våras när du kom hem, och inte väntat med den. Se som det går. Thanks mom. Men Grand Hotell har alltså ett samarbete med företaget, och jag tror det är därför vi skall vara där för att "Lära känna varandra". Inte för att han skall få mig i säng alltså. Det är ju något Happening med Pink-konserten nu, och Grand och oss, så jag tror.. inte heeelt säker dock, men om man lägger ihop 1 och 1 så tror jag det handlar om att de är våra partners och att det är därför vi skall vistas där under kvällen och natten. Jag antar också att vi kommer få två olika rum jag och min chef, och får vi inte det, så får vi ju i alla fall två separata sängar
(fingers crossed).

Han verkar hur snäll och bra som helst, och jag är verkligen inte så blåögd och naiv att jag inte hade fattat om han gjorde en gest gällande sex. Och är det så att jag nu måste face it, och det är därför han ville ha mig dit, och inte för mina sociala skills, så är det ju bara att säga tack och adjö.

Jättegulligt att ni ringer, skickar SMS och kommenterar på bloggen gällande detta. Jag vet att ni bryr er om mig, och att ni inte vill att jag skall råka illa ut. Thanks for that!

Men blåser han mig, så gör han det. Då har jag i alla fall kammat hem en natt på Grand, med 3 rätters, vin och en SPA kväll. Vet inte riktigt vem av oss som blir blåst i slutet om det skulle vara så. Hon som kom dit, hade det trevlig och njöt av en grymt lyxig kväll och natt. Eller han som pröjsade skiten, inte fick ligga men fick en örfil och blev av med sin fantastiska värdinna.  Känner att det möjligen är hans förlust.

Men jag tror verkligen detta är en jäkligt reko kille.
Så no worries my friends.



Återkommer kanske lite senare, var bara tvungen att stilla hysterin där ute.
Tack så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0