She got Skills.

Igår fick jag mitt 3:e jobb denna veckan.

Alltså.. jag vet att man borde vara helt exalterad över det och att så många människor vill ha mig hos dem, men alltså.. fy fasiken vad jobbigt! Jag har sagt ja till 4:a jobb nu, och vet att jag vill ha ETT av de helt säkert. Men jag har ju alltid problem med att säga nej. Gäller alla kategorier. Så..  nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra. Efter att jobbat  på det sista jobbet igår.. ja alltså.. jag var HELT slut. Låg och kollade film själv och pratade med de mest fantastiska killarna Emil & Oskar. Inte samtidigt då förstås. Efter att sprungit runt i 7 timmar, och endast fått i mig 2 koppar kaffe, så var jag obeskrivligt väck när jag hamnade hemma. Tror jag anar en viss träningsvärk i mina ben idag också. Märkligt, mycket märkligt. Tror inte jag haft träningsvärk sedan 1998 kanske, när jag tränade friidrott.

Måste utbringa en ursäkt till mina vänner, som jag aldrig, aldrig, aldrig hinner träffa eller prata med.
Men det kommer ju bli bättre när jag slutat flänga runt och när jag bestämt mig gällande jobben.

Öh.. 4:a jobb. Det kändes fan bättre när jag inte hade något jobb. Hade inte lika mycket ångest då.
BLÄ. Och ni skrattar säkerligen. Trodde mamma skulle skratta ihjäl sig igår när jag berättade att jag kammat hem mitt 4:e jobb utan att ens be eller söka det. Jag försööökte få honom att inte ge mig det. Jag drog till och med en fuling och sa:
Men, shit. Juste ja. Jag kommer ju åka till Madeira nu i början av säsongen, och jag är borta i ..ooops... två veckor. Jäklar ja. Då går det inte ju. Nej då behöver ni nog ta in en annan tjej. Ja ja så är det med det.

Han svarar då: JOOOJOJO. Det går finfint. Du börjar den 1:a Juni istället, så kan du få lite semester innan.

Döööh.. inte ens det fick mig att inte bli anställd. Min väninna frågade om jag hypnotiserar människor eller whats up. Jag vet fan inte. Jag vet inte vad jag gör med dem, och varför de vill ha mig så mycket. (snyggt val av ord. Vill ha.) Igår funderade jag på om de kanske tycker synd om mig och och tänker att: Hon kommer förevigt gå arbetslös om vi inte rycker in och anställer henne. Man vet ju aldrig.
Tveksamt enligt Emil. Ytterst tveksamt enligt Mamma. Oroväckande rimligt om ni frågar mig.
Tänkte bara få alla människor som tvivlar på mina skills, och tror att det var mina bröst som kirrade jobben åt mig. JAG.HADE.INTE.URRINGAT.EN.ENDASTE.GÅNG. Så det är inte de som fixat 4:a jobb åt mig.
Tror jag inte iallafall...

Hur som haver. Nu är det fantastiska söndag, och jag sitter och avnjuter nybryggt kaffe.
Idag blir det lugnt. Tänkte fortsätta med min tavla som jag hållt på med i... ja.. för evigt känns det som.
Sen är det ny vecka. Och jag skall ha middag med chefen för ett av mina jobb.

HAHAHA. Herregud. Jag måste lära mig att säga NEJ. Sen är jag pretty fucked bokad resterande av veckan också med möten och stuff.

Nu fortsatt kaffeintag, musik, och sen tänkte jag ta ett bad, och kolla på film tills det blir Måndag. Har fortsatt dålig vana att ha ljudlös på Mobilen, om ni alla som ringde igår undrade varför jag inte svarar. Sen var jag för trött för att ringa upp också. My bad.



Pheuw.. Får fan börja på Speed om det skall fortsätta såhär. Inte mig emot vid närmare eftertanke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0