Queen Tina

Hej på er !

Jag har ju en förmåga att drömma de mest märkligaste drömmar.. Men också de mest fantastiska.
Inatt drömde jag om min helt otroliga vän & kollega TINA MARTINS som är så jäkla klok och har en sjuk livserfarenhet. Världens underbaraste man och de finaste barnen man kan tänka sig.

Jag känner att det kan vara lite jobbigt att inte krama och prata med Tina varjedag längre.
Hon är så ofantligt klok, och vet alltid alltid vad man skall göra. Många handlingar har gått genom henne, och många råd från henne till mig har jag tagit vara på. Så, jag tänkte bara säga all kärlek till Tina som är ihärdig och superduper duktig på allt hon gör, oavsett jobb eller familj. Och köket.. ja... denna kvinna kan baka och laga mat.
Längtar verkligen efter henne och skall bli helt grymt skönt att ta ett glas vin när vi ses snart. För det har vi redan bestämt. Tack gode gud.


Och jag hoppas också att jag kommer se ut som henne när man blir äldre.
För Tina åldras inte med någonting annat än Klass.


Tina & Hilde

 

Nu skall jag leta reda på kameran som jag fortfarande inte kan hitta...

Tänkte visa er mitt finfina röd-bruna hår och mitt superduper snygga halsband som är jäkligt tungt dock..

 

Återkommer alldeles strax!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0