13:52

Man kan ju tydligen MMS blogga hit också. Så jag MMS:ade en bild på mitt halsband till bloggen, men det ser ut som om den inte dykt upp än. Fuckar med all säkerhet upp med text o så, och bilden visas nog inte ens. Just typiskt.

Idag skulle vi åka o hämta bror, men icke sa nicke. Han är nu i Amsterdam iallafall, så det är ju bättre än Thailand kan jag känna. Kommer kanske bli att vi hämtar honom imorgon istället.. eller det beror ju på om jag drar till Göteborg idag, och Malmö imorgon vadklart. Känner mig totalt ovetande om mitt öde just för tillfället. Vill bara åka till ett varm land och ligga på en straaand. Är det verkligen förmycket begärt? Nej, jag tycker inte det.

15 dagar till Madeira. Man får ju hoppas att nya chefen är med på noterna, annars förlorar han nog sin värdinna, eller så förlorar jag min chef.. ehm.. Men det är väl JÄVLIGT kallt i Malmö va? Man kan ju inte utsätta någon såhär ung för dess bisarra klimat.

Nej. Nu får det bli lite tavel målning, te drickning och musik lyssning undertiden jag väntar på att min Chef skall höra av sig till mig ang. The happening in Malmö.

Fan vad tungt detta halsbandet är. Får ont i nacken av det.
Jävla skit, synd att det är så snyggt.


Kommentarer
Postat av: Kajsen

du kan vara lugn, så kallt har vi det faktiskt inte :)

2010-04-21 @ 17:21:16
URL: http://kajsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0