WAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Jag kommer antagligen aldrig kunna uppföra mig som en vanlig människa igen. Men det behöver jag inte heller. För jag har fått TIDERNAS BÄSTASTE JOOOOBBB!!!!! Jag är helt hysteriskt lycklig, och dansade runt och var helt lyrisk igår och sov knappt en blund inatt. Men det är väl ganska förståeligt. Jag skall nedan förklara för er vad som egentligen hänt.


Nå.
Sara Karlsson sitter och tråk-tittar jobb, och klickar på någon länk som det står Event på.
CV skickas och hon tänker inte mer på det eftersom det handlade om att SÄLJA eventen, och det är inget hon vill göra. Dagen efter ringer det i hennes telefon, ett nummer hon inte har. Hon svarar inte. Men ringer senare upp telesvaret som fått ett nytt meddelande. Där säger en man att han gärna vill träffa henne, och att de skall bestämma tid för intervju. Sara ignorerar detta också. Senare på dagen får hon ett mail, där det står en tid som samma man vill träffas på. Herregud vilket jävla tjöt, jag vill inte bli säljare, men skall ju ändå in till Stan så jag kan väl gå på denna intervjun då. Snubben ringer mig därefter ett par gånger, och är dööötrevlig. Känns som en riktigt shysst kille liksom.

Måndagen kommer. Sara drar in till stan, hänger med Fantastiska Sandra och fikar och shoppar. Klockan blir 17 och vi drar bort till kontoret där jag skall vara på intervjun. Inte direkt nervös, eftersom jag inte vill ha jobbet.

Kommer in på kontoret, snackar, snackar, snackar med denna stiliga man och när jag skall berätta om mig själv, så säger han: ÖH... Ursäkta. Sara.. HELT ÄRLIGT NU. Vill du verkligen sälja dessa evenemang till företag? Vill du VERKLIGEN sälja:

Fotbollsmatcher i BARCELONA
NHL Matcher där kunderna flyger till Vancoover och träffar Henke Lundqvist efter matcherna?

Modeveckor i Paris
Musikaler i London
VIP Lounger på Ullevi, skandinavium, Globen och alla andra ställen i världen.
Alla matcher till vilka fotboll, hockey matcher, VM, EM, OS, Formel1 grejer o shit som finns.

Är du VERKLIGEN rätt person att sälja detta till våra V.I.P Kunder?

Sara: Äääh.. helt ärligt så... nej, det är jag nog inte. Jag hatar att sälja. Jag är nog inte så bra på det, och hade nog bara fått ångest om jag sålde alla dessa hysteriskt roliga saker. Så.. nej.. jag är nog inte rätt person för det tyvärr.
Man: Nej. Jag tror inte heller det. För du är en tjej som.....

SKALL VARA MED PÅ ALLA DESSA SAKERNA RUNT OM I SVERIGE OCH I VÄRLDEN. TRÄFFA ALLA KÄNDISAR, GÖRA ALLA GREJER, SE ALLA MATCHER. Sara, du är den som åker med kunderna och bara är allmänt charmig, trevlig och jävligt snygg. Vad säger du om det

Sara: Öööööh...... öööööööööööööh.....öh... öööh... Ja, det känns ju bättre än att sälja skiten iallafall.
Man: Ja, det kommer bli så jävla bra Sara. Du är en sådan fantastiskt skön och härlig tjej och jag har bara träffat dig under denna intervjun. Så, vi säger Middag & Vin nästa vecka. Jag & du på Avenyn?
Sara: Ööööööööh.. aaah......
Man: Jo, så förhandlar vi fram din lön då också. Och när du är i tex. Barcelona med V.I.P kunderna, så betalar ju självklart VI allt för dig. Boende, flyg, mat ... ja allt som behövs vad klart.
Sara: Ah.. så jag skall alltså få lön för att bo på Lyxhotell, se på matcher, galor, vara med på Event och träffa kändisar. 
Ja.. .det låter ju... rimligt. 

Kära Läsare. Ni måste förstå att vid denna tidpunkt så var jag helt tom på ord. Det kändes som ett jävla skämt. 
Jag tackade för mig, gick ut till Sandra, och berättade att det kändes som om jag precis fick ett annat jobb än det som jag var där för... Vi fortsatte gå i lyckorus dimman och gick till SoHo för ett glas vitt. 

Senare på kvällen får jag ett sms från Mannen:
Hej S! Supertrevligt att ses, härligt med sådana människor som dig.
Tänkte säga att du är anställd som Värdinna för alla event och tänkte kolla om du är sugen på att hänga med på Torsdag.. har ev. en grej med Zlatan då.. ?


Vad tror ni jag svarade??????????????????

Jag måste vara den lyckligaste snart- 21 åringen som finns. HUR I HELVETE kan detta hända mig? Hur kan jag få ett jobb som inte ens finns ute??? Jag är helt jävla lost. Känns SJUUUUKT! Jag vet inte vad jag skall göra. 

FYYYYYYYYYYYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAANVAAAAAAAAAAAAAAADBRAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Jag är fortfarande i Göteborg gottfolk, så vill ni ringa och skrika och vara helt hysteriska så får ni ringa La Mobila.


Måste ta något som får ner pulsen.... 

 


Kommentarer
Postat av: Linn

OOH MYY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD. SLYNA

2010-04-20 @ 09:41:38
Postat av: Emil Järvinen !

Har hört att du behöver någon trevlig grabb som ska hjälpa till med det där skööööööna jobbet ? =) Grattis ! Hoppas du har någon ledig helg i sommar så det går att komma upp på besök i smööögen =)

2010-04-20 @ 17:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0