Quite busy

Har nyss vaknat. Tog en middagslur som Pernilla uttryckte det skrattande. Inte sovit mycket inatt vilket är helt förståeligt kan jag känna. PLUS att jag sov i stan hos mina kusiner och Axel traskade upp vid 04:40 snåret idag. YES! Upp och kolla på Emil med blåbärssoppa över hela sig. Bygga med Lego, dra pojkarna från varandra, mata med frukost, klä på kläder och upp till dagmamman. Innan klockan 7.

Sen kom jag på att jag hade fått mitt drömjobb igen, och började skrika och ringa runt lite folk. Tror jag skrek Emil nära döv. Sen blev jag hämtad i Göteborg och hemkörd. Mall-skypade lite med folk på jobbet och mina vänner har aldrig någonsin sagt så hemska saker till mig. Sara Kallade mig Bitch, Linn kallade mig upprepade gånger för Slyna på Blogg, skype och SMS och Madde sa att hon hatade mig.

DOCK så vet jag ju att alla är superduper glada för mig, men att de också vill ha det jobbet SÅKLART.
Emelie var väl lite labil när hon skrek att hon städar 5 dagar i veckan och att jag glider in på ett sådant jobb.
Förstår henne dock. Det är sjukt. Man undrar ju om man är värd det egentligen. Känns sådär när man kommer till en intervju, och skall bli säljare, men går därifrån som värdinna för hela spektaklet istället.

Hur som.

Nu skall jag packa. Drar ju till Göteborg imorgon och hämtar brow, sen drar jag ju tillbaka på Torsdag morgon för att dra till Malmö med min Chef. Kanske borde stanna i stan ons-tors tycker man ju? Skall tillbaka från Malmö fredag kväll, sen skall jag jobba lördag och sen dra tillbaka på Lördag kväll och hänga med Pärlan och dyl. i Göteborg.

Lisa sa igår att jag alltid var så fullbokad och hade mycket att göra. Jag skrattade åt hennes dumheter.
Men nu kan jag se ett mönster i mina fullbokade veckor.

Ikväll skall jag iallafall prata med Oskar. ♡ Hurra!

Packa.. packa.. packa...

Talk later!


SJK

Kommentarer
Postat av: madis

saris, våra elakheter får du ta med en nypa salt. såklart vi inte MENADE det. det förstår du med - du har ju trots allt färgat bort din blonda kalufs nu :)



tycker SÅKLART att det är JÄTTEKUL för dej!



big love <3

2010-04-23 @ 10:27:39
URL: http://www.wildbyhearts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0