The Retro One

Däckade av ren utmattning innan. Idag har det varit en fabulös dag med mycket skratt. Jag och min väninna var precis ute på ännu en long-walk i våra sportiga outfits. WHAM!


Pappa hittade sin gamla Adidasjacka i 3 olika blåa nyanser. SÅ JÄVLA FRÄCK!
Den gavs till Sara, som bar den med ett par vita retro look dojjor, gigantiska glajjor och fläta på promenaden. Jag lovar er gottfolk. Jag skulle kunna vara någon som var gift med ett sportfreak på 80 talet. Slänger upp en bild på min enormt tuffa jacka en annan gång. För den skall bäras STÄNDIGT. Helt klart mitt nya favvo plagg. Yeah!


Nu skall la familia ner på Afterwork med vin och snacks!



I love my life.




Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0