Storhetsvansinne

Idag skall jag färga mitt hår.
Imorgon skall jag fixa ny förlängning.
Idag kommer bli katastrof med håret.
Jag känner på mig det!



En jävligt cool grej dock. Är att min bror har postat en kommentar i inlägget nedan, men jag får inte acceptera den för honom. I kommentaren så står det att han skulle kommentera på bloggen och att det då redan kom upp en annan killes namn, som klickat i "kom ihåg mig" Bara för att påminna er så befinner sig min bror i Thailand, och det betyder alltså att det finns folk som vistas i Thailand som läser mig blogg. Då menar jag inte min bror, utan killen som klickat i "kom ihåg mig" på just MIN blogg.
Hur jävla fräckt är inte det då? Att det sitter folk o läser min blogg i Thailand, sparar sitt användarnamn på min blogg på just den datorn i just det skitna internetcaféet som min BROR sedan kommer till och skall kommentera på min blogg! Det är ju en hejdundrande slump måste jag säga.

WOW.


Jag kommer få storhetsvansinne av detta.

Någon får ta ner mig på jorden igen, annars kommer detta gå rejält utför!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback