Söndag igen..

Usch. Känner mig som en 90 åring i kroppen. Mia ringde förut när jag stod i skogen och berättade om efterfesten hon var på tills 8 imorse (!!) Herregud. Hon är ung och oförstörd den tjejen.. försökte hon iallafall lura i mig, men hon ställde in sitt gympa pass idag och bad mig umgås med henne och kolla på film istället. Vilket jag gladerligen gjorde. Sen kom Josse upp, och det var en trevlig stund. Sen skulle vi ut på en promenad. Vi kom till Mataffären där vi köpte vatten, sen gick vi hem. Inte världens piggaste ungdomar.

Drar in till Göteborg imorgon.. igen. Tänkte shoppa sådant som inte blev shoppat igår nämligen. Hade ju tänkt köpa en fin jacka som man kan ha i halvkalla Sommar sverige, och även på Varma Madeira.. om det nu blir så att jag stannar.. Nog snackat om det.
Skall också hinna med att fika med alla vänner som jag annars aldrig hinner när jag är i stan, och skall sedan vid 17-tiden gå på ett möte. Så får dra in jävligt tidigt för att hinna med allt känner jag. För att sedan åka hem på kvällen, eller på Tisdagen för att kunna bila tillbaka till stan med StefanOnsdag och hämta Brorsan på flygplatsen, åka hem till Kungshamn, sen tillbaka till Göteborg helgen därefter, och sedan till Kungshamn igen, och sedan 4 dagar senare åka ÄNNU en gång till Göteborg, för att hoppa på ett jävla flyg som antagligen inte ens kommer gå.

Kan inte fatta att det är 18 dagar kvar tills att jag åker till Ön.
Det är sjukt. Riktigt sjukt. Var nyss 50 typ..

Känns jävligt märkligt. Vet inte om det är en bra eller dålig känsla.
Får väl se vad det kan bli. Inget man behöver spekulera i nu.

Nu skall jag göra lite nytta.
D.v.s föra över pengar till mitt kort, duscha, organisera garderoben, ringa lite samtal, läsa Slitz, dricka te och sen söööva.


Hejåhå hejåhå.


Ha en skööön Söndag people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0