Solen är här för att stanna

Mitt huvud är tomt.
Ja, ingen större surprise där kanske.


Men jag menar att jag inte har något att tänka på längre.
Liksom ingenting. Inte saker jag borde gjort, sagt. Inte saker jag måste göra. Ingenting.
Solen skiner som alla andra dagar, jag har vart på Smögen & njutit av våren. Promenerat över bron. Lyssnat på Six feet under, och min power-walk låt Krazy. Mmm.. rätt kass låt om man inte är ute o powerwalkar eller om man inte är riktigt hejdundrandes full i utlandet. Gillar'n i de två sammanhangen. Gillar vid närmare eftertanke allt när vädret är i sitt ESSE.


HEJOCHVÄLKOMMENLYCKA!


 

Ut & Parta eller powerwalka med denna låten i öronen.

Miximum maximum perfektum!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0