Snabb uppdatering

Aaah. Alltså. Har väl egentligen inte så mycket att skylla på varför jag är urkass på att uppdatera. Men tänkte försöka mig på att jag rest typ över 80 mil de senaste dagarna, sprungit runt, åkt runt och den lilla tiden som blir över sover jag på. Igår fick jag träffa min bror som nu har anländt från Asien, och senast jag såg honom var i september. Sen så har det hänt massa massa märkliga saker. Men inget jag orkar skriva ner här.

Jag längtar till Madeira så jag håller på att bli galen, och jag är så fruktansvärt taggad inför mitt jobb så jag tror jag kommer slå runt. Och sedan ringde ett arbete och erbjöd mig jobb, men hela den situationen är så sjuk den också, så jag får inte berätta vad det var för företag, för de gör inte såhär egentligen. Otippat att de gjorde det gällande mig då. Inget förvånar mig särsklit mycket dock.

Kan man vara avundsjuk på sig själv för att man har ett jävligt bra jobb? Jag tror nämligen jag är det. Jag avundas mig själv. Normalt? Antagligen inte det minsta. Men jag är ju lite smått galen, och jag behöver människor runt mig som är det också. På gränsen till galenskap skall mannen jag gifter mig med besitta. Yepp.

Nej. Ut i den händelserika vardagen igen nu.
Jag springer nog in snart igen när tid finnes och slänger in något obetydligt.

Massor massor av kärlek.

SJK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0