När männen är borta, knackar andra män på dörren.

Igår hade jag borstat tänderna, duschat och var på väg mot sängen innan klockan 20.00.

Då knackar det på dörren. In kommer 5KG Räkor. Jag & Mamii ensama hemma - vad skulle jag göra då?
Jo, jag satt givetvis kvar i soffan tills 24-snåret och tuggade i mig Smögens guld.
Männen passar på när de vet att det endast finns kvinnor i huset. Smart där!

Jag var dödligt nöjd, och hoppas klockan går lite snabbare så jag kan ta och slänga ihop en Magisk sallad med läckerheterna. Yummy!

Vågar inte längre lägga upp låtar så de börjar spelas automatiskt. Vill inte bära skulden till någon stackares stroke. Så här har ni

En. Fantastisk. Sång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0