Na na na na

Heeej på eeeer.

Så var man back from the Town igen då.


Gårdagen skulle kunna summeras rätt snabbt.

  • Vin
  • Öl
  • Whiskey
  • Calmar's
  • Utslängda
  • My Place (mina föräldrars place för att vara korrekt)
  • Mer vin
  • Jantelagen
  • En person försvunnen
  • Vattenslang

Ja. Vilken kluring va?
Det är väl i stora drag det som hände igår kväll, orkar inte direkt gå in på det sådär ordentligt och detaljerat.

Imorse drog vi till GBG jag & Mia. Efter ett besök på Golfbanan och en titt i manualen till displayen på Bilen så hamnade vi i Göteborg. Jag var groteskt bakfull, och att sitta i en bil på motorvägen bredvid Mia som kör i 150 så var jag påväg att kräkas både 1 och 400 gånger. Men jag klarade mig, tack och lov.
Efter några timmars shopping, som resulterade i: KNAPPT INGENTING så drog vi tillbaka hem. Genom alla år som jag och Maria shoppat tillsammans under, så är det alltid alltid jag som kommer hem med 20 kassar, utan överdrift och hon typ 2. Idag kom jag hem med 2 kassar och hon typ 3 gånger så många. Jag hittade verkligen ingenting. Men jag var så jävla lost också, och gick bara runt o tänkte vilka jag inte ville stöta på i stan, duckade och låg allmänt lågt medans Maria sprang runt och plockade saker. Stötte på lite vänner som alla överöste mig med komplimanger angående min nya hårfärg. Jag lovar er som inte sett det, det är verkligen jättejättefint. Jag är dönöjd. Äntligen nöjd efter att ha genomlidigt porr-blondt, drägg-svart, tappert-försök-brunt så har jag nu kommit till Super-duper-fin-rött.

Nu är jag räääättt slut och jag vet att det vankas fest ikväll. Men jag orkar ju knappt gå ut en dag längre, så HUR skulle man kunna orka två? Förresten så var jag typ nykter igår. Därför förstår jag inte hur det hänger ihop med min brutala baksmälla som jag fortfarande bär på ? Erik sa nyss att det inte handlar om att vara nykter. Han anseer att det gått så långt att vi utmärker "Relativt full" till Nykter. Och när vi är sjövilda och döfulla så är vi "relativt fulla". Därför - är jag bakfull idag konstaterade han. Jag håller inte riktigt med. För jag var verkligen inte full. Punkt slut.

Jag vill nu lägga mig i ett varmt bad, krypa ner i pyjamasen, lägga mig i soffan o kolla på film, prata i telefon, läsa en bok, och dricka Te. Men Nej. Såklart kan jag inte göra det. Om jag inte övertalar Erik att hänga på mina planer förstås. Hum..  Might be a plan.



Återkommer med nyheter om hur det går för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0