Måndag morgon ♡

Åh, strååålande väder! Redan klockan 05:30 var det ljust ute.
Glad glad glad. Sommaren är inte på helt omöjligt avstånd längre.

Hörde att Madeira-people hade en riktigt fin dag igår.

GOOOD FOOR YOOOOOU.


Det betyder alltså att jag på något sätt kommer få sola solarium, eller dränka mig i Brun-utan-sol innan jag kommer ned. 17 Days to go. Men först skall man ju spendera en dag på Stanstedt airport golv, själv, utan bagage eftersom klantarsel Sara inte bokade bagage, för det skulle nog inte behövas...öh nej, antagligen inte eller??! Yippiekayieey. Well well. Vad gör man inte för att träffa fantastiska vänner som jag för tillfället längtar mig till dööööds efter!! Men Snartsnartsnartsnart.

Tänkte egentligen bara säga hej, och önska er en vidunderlig dag.
Nu kilar jag till The City, and might spend the night.

Var rädda om er paaals.



SJK ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0