Liv

Kim & Robin skall få ett Liv. Som skall heta Liv.

Det är så fantastiskt. Jag har ju vetat om detta ett tag nu, men efter att ha pratat med fantastiska Kim förut, så satte jag mig ner i soffan och tänkte på det. Och jag blev tårögd! Det är helt otroligt. En liten bebis, som de skall få pussa på, mysa med, trösta och se växa upp. Ett litet liv, som de kommer få lära saker, som de kommer göra till världens finaste människa. Jag är så glad för deras skull, och jag är så glad att jag kommer få vara med!

Jag får helt enkelt flytta till Eskilstuna. I allafall tills barnet är så stort så föräldrarna tar och packar ihop sina grejer och flyttar till mig i Göteborg (Robin ta ditt förnuft till fånga) och där skall vi gå på våriga promenader med barnvagnen i slottsskogen, titta när löven faller över Avenyn och fånga snöflingor när vi befinner oss på Jul på Liseberg.

Gud vad jag längtar. Bättre föräldrar med vettigare åsikter är nog inte lätta att hitta.
En fantastiskt snäll Pappa, och en oerhört Klok mamma.

Det kommer bli så jäkla coolt med ett nytt litet Liv, i våra Liv!

Vill ni kika in och se hur det går för mina vänner i deras liv. Klicka på Mammans blogg som ni finner här.


Wow. Jag har vart med om mycket, men detta tar nog priset som fräckast grej.
Jag är så himla förväntansfull.



Trevlig kväll allihopa.

SJK



Kommentarer
Postat av: Jacque

Va söt du är Sara, jag är så oerhört tacksam att jag får vara en del av ditt Liv <3 Puss

2010-04-27 @ 22:23:22
URL: http://jacque.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag sitter och gråter - vad fiiint du skriver Sara. Jag älskar dig och är så lycklig för att du finns i våra liv och för allt du kommer tillföra till vår dotter Livs liv <3 Du är fantastisk!

2010-04-29 @ 14:06:21
URL: http://kimdeklonia.blogspot.com
Postat av: Robin

Batman här! Jag vill bara säga att det är en ära att bli omnämd på detta sett i din blogg. Liv kan skatta sig lycklig med en så bra faster/moster

(fast du är mer min syster än kims enligt mig). Hare bäst. Faster Sara :)

2010-04-29 @ 14:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0