Going to The City.

Jag har en ny favvis låt. I know, jag ändrar mig helatiden men det är nog lite utav min charm skulle jag vilja påstå.
Hittar dock ingen bra version av den. Men denna får duga.


Nu sitter jag här framför datorn helt utslagen.
Inte sovit mycket inatt då min lillasyster & hennes vän hade fördelsedagsfest igår kväll och natt. Runt 3 tiden kom det insnubblandes ca 6 stupfulla brudar samt mina FÖRÄLDRAR! De var ju inte stupfulla vadklart, men de var allt påverkade. För efter ca 40 minuter av skrik o skratt så fick jag nog av 17 åringar (som många andra gånger nu lately) och sa att de "Borde visa lite respekt till de som faktiskt skall upp tidigt på morgonen" Mina föräldrar väljer då att börja härma mig som två papegojor inför de hysteriskt skrattande brudjävlarna som sitter och fyllekäkar vid köksbordet.

I ren förnedran, och med mycket mycket ilska i kroppen valde jag att återvända till min säng, för att hoppas att de lugnade ner sig efter ett tag. Det gjorde de. 4:a av tjejerna skulle nämligen sova på övervåningen, och placerar sig då precis ovanför mitt rum, och i samma del av huset där trappan är (vilken är i lämpligt 5 meters avstånd från mitt rum också) så där låg jag och lyssnade, suckade, skämdes över dessa 17 åringars idiotiska konversationer om deras kroppar, fyllor och pojkar. Nu är jag så trött på detta huset och dess nattliga besökare att jag nu skall fly fältet till storstaden för första gången sedan min spårade fylla där sist.




Skall träffa en mycket, mycket kär vän nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0