GOD MORGON

04:59 Var jag så jävla trött på att ligga vaken så jag gick upp.
Mötte syrran i köket, som stirrade på mig som om jag vore någon som uppstått från det döda.
Jajaja. Det har väl varit fullmåne eller något. Jag brukar inte vara vaken såhär tidigt. Nog att jag är vaken mellan 07-08 något, men att ligga vaken hur länge som helst, och till sist sätta fötterna i golvet 04:59. Det är helt enkelt inte okej. Klockan 06:45 hade jag druckit kaffe och kollat på Jönsson Ligan så då snörade jag på mig skorna, drog på mig joggingbrallorna, dubbla huvtröjor, ipoden och gick ut i 2,3 grader tidig morgon. 65 minuters promenad. Träffade Jessica på Smögenbron. Mycket märklig känsla att klockan 07:00 stöta på henne. Men hon är ju så fruktansvärt härlig den tjejen. Skönt att ha henne around again.

Nu är Klockan 08:49 och tjejerna är påväg hit för frukost, med nybakt bröd, kaffe och mys.


Vilken Fantastisk dag!


Enjoy your day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0