Glad Påsk

Att det bara är fredag idag. Det är ju helt otroligt. Igår skulle det bli en tidig kväll, då jag och Karin skulle upp och gå en timme imorse klockan 06:30. Klockan 05:42 ringde Karin och sa att det spöregnade. Vi sa att vi skulle se hur det såg ut vid 7 tiden, då det har ljusnat. Jag vaknade klockan 10. Så sent har jag inte vaknat innan. Jag var vekligen helt slut av gårdagen. Min kväll blev ganska sen ändå och spenderades framför Skype med Oskar i headsetet och massa vin. Han satt med headset och Öl. Är det inte fantastiskt att man kan sitta och dricka ihop, även om man befinner sig 500 mil ifrån varandra? Jag gillar det. Dock är det bara 34 dagar kvar tills vi kan sitta bredvid varandra på en balkong och dricka vin och öl. Längtar. Kommer bli så jädra bra. Sol, värme och Lidoparken. Mmm.. Nu skall vi egentligen iväg och kolla på fotboll, men mina fina Kusiner kommer om 45 minuter så jag skall ju spendera dagen med dem och lyssna på Julmusik, dricka glögg och baka pepparkakor. Jag fick ju inte göra det med dem denna julen heller nämligen, därför passar vi på i Påsk. Ikväll blir det partaj och ut på galejj med tjejerna och andra frivilliga, om jag inte är alldeles för slut för att göra något. Små kusiner är inte direkt Energi snåla. Krogarna har slått upp Portarna här ute för oss sugna och för alla badgäster som kommer och gästar oss. Kommer bli härligt! Länge leve uteserveringarna. Nu skall jag fixa i ordning mig, och inleda Påsken med ett glas öl. Underbart! Skall avsluta med ett SMS som antagligen talar för vad som väntar i helgen från min sköna vän Linus. "Glad Påsk Sara. Jag antar att ingen av oss kommer vara i skick att kommunicera normalt tills på måndag så därför skriver jag nu!" Hahahaha. Han borde börja jobba som sierska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0