Friday Night.

Jag har färgat håret RÖTT.

Jag vet vad ni tänker nu. Precis som jag tänker när någon säger sådär.

FY FAN VAD FULT.


Men där har ni fel. Det är inte alls fult. Det är riktigt snyggt. Jag gillar det som fasen. Brun-rött alltså, inte Ill-rött.
Skall slänga upp någon bild när jag hittar Kameran.


Nu skall jag avnjuta en flaska vin på yttertrappan i kvällssolen med min kära Väninna, sen skall vi ut på gallejj med Erik & Alexander.. om Erik någon gång kommer hem och bromsarna på bilen slutar fucka upp. Peppar peppar.

Sen tar vi Mercedes & kilar jag till Göteborg imorgon, om jag inte hinner skriva innan jag drar. Kommer bli NAJS.

Ni når mig på Mobilen. Skall börja använda ljud på den nu. Jag känner att jag nu för första gången på länge orkar prata med människor igen. YIPPIE!


Hoppas ni får en riktigt bra kväll allihopa.


Over and Out.


SJK
The RedHead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0