Veckans kap!

Igår hade jag som alla andra dagar en vidunderlig dag! Mycket sol, promenader, film otaliga kannor kaffe, liter cola light och sällskap av en fantastisk vän.

Min vän heter Maria Rödström, är min syssling och min trognaste vapendragare sedan 8 år tillbaka. Vi är så jävla olika, men ändå så sanslöst lika. Det är fan inte klokt. Ibland när jag inte vill umgås med någon, så är hon den enda som får komma upp till mig och njuta av mitt dystra sällskap. Hon är så neutral liksom, och så jävla rolig så jag kan skratta åt henne i flera dagar, om tillfälle ges. Men det bästa är att hon inte vet om att hon är rolig, hon är egentligen ganska tråkig, men hon överraskar en varendaste dag med sin impulsiva humor och sina gester och kommentarer. Förra veckan fick hon lära sig vad ett hjortron är, och jag skrattar ofta åt saker hon tycks ha missat i livet. Samtidigt så är hon ju plugg-smart. Bra betyg, och genialisk i skolan. Men rätt väck när det gäller livet. Hon är superdupermega fantastisk min bästa vän & syssling. OCH HON ÄR SINGEL. Kan ni fatta det?





Fördelar

  • Hon är väldigt, trevlig under större tiden av dagen
  • Hon har väldigt fina tänder
  • Hon går på massa töntiga spinning & Gympa pass.
  • Hon tjänar massa pengar då hon bor hemma gratis
  • Hon har inte längre någon prinsess säng
  • Hon arbetar hårt
  • Hon har just nu blondt hår
  • Hon är smart
  • Hon tillhör min släkt

Nackdelar

  • Hon är inte så trevlig när hon är trött
  • Hon går på massa töntiga spinning & Gympa pass, och skall på förfesterna låtsas träna med obefintliga tyngder i armarna i takt till musiken, för att göra mig och samtliga gäster galna.
  • Ja, hon bor ju hemma somsagt.
  • Hon hade nyligen en prinsess säng, väldigt skön dock.
  • Hon arbetar på en Fiskfabrik.. som resterande av Kungshamn,
  • På morgonen ser det ut som om hon fastnat med huvudet i en torktumlare. Håret står rakt upp.
  • Hennes lillebror är nog snäppet smartare. Han är 11.
  • Hon tillhör min släkt.






Nu räcker det med Marias singeldagar tycker jag. Vet ni någon snygg, trevlig kille som kan tänka sig att ha en tjej som är smartare än han är, trevligare än de flesta och skulle vilja spendera sina kvällar med att skratta ikapp. Då tycker jag att denna killen kammar sig och letar upp fröken Rödström. Hon är ett jävla kap vill jag lova. Hon kan möjligtvis låta lite sur nu den närmaste tiden då hennes vän lägger ut henne såhär för hela Sverige, och kränker henne totalt, som någon utlottning av något slag, men det går över om ett tag!


Är ni sugna på Maria? Hon har facebook! Eller vill ni ha en personlig rådgivare gällande hur det skall gå till att fånga henne. Ta då kontakt med mig, jag har all bakomliggande information om denna kvinna.


Lycka till!





Kommentarer
Postat av: josse

hahaha....awesome sarah!

2010-04-16 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0